Παρουσία ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην κοπή πίτας της Ε.Α.Α.Σ.

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας παραβρέθηκε σήμερα το πρωί στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (Ε.Α.Α.Σ.) που πραγματοποιήθηκε στη Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων.
 
Στο σύντομο χαιρετισμό του, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας σημείωσε τα εξής:
 
«Κυρίες και κύριοι,
 
Ομιλώ ελάχιστα για  τα υπηρεσιακά μου καθήκοντα αυτές τις μέρες, διότι δεν επιθυμώ να εναποθηκεύσω το κύρος του Υπουργού Εθνικής Άμυνας στις ανάγκες μια προεκλογικής διαδικασίας.
 
Θα μου επιτρέψετε μόνο να σας ευχηθώ από την καρδιά μου σε εσάς και στις οικογένειες σας ό,τι καλό για το χρόνο που έρχεται και να διατυπώσω τη μεγάλη μου χαρά που βρίσκομαι μαζί σας, που συνιστά αναγνώριση των υπηρεσιών σας προς την Πατρίδα.
 
Θα ήθελα επίσης, αφού σας παρακαλέσω κύριε Πρόεδρε να διαβιβάσετε τις θερμότερες ευχές μου προς τα μέλη τα οποία εκπροσωπείτε, να σας πω ότι αυτό το οποίο εύχομαι είναι να έρθει η μέρα στην οποία θα μπορέσω να είμαι εδώ ως μέλος μιας μελλοντικής Κυβέρνησης - ή κάποιος άλλος στη θέση μου - και να σας ανακοινώσω αποκατάσταση των όσων η κρίση σας στέρησε.
 
Σας εύχομαι χρόνια πολλά και καλά, υγεία και ευτυχία. Σας ευχαριστώ».
 
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος και ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Χρίστος Μανωλάς.  
 

Share on Google Plus

About Newsroom

Δημοσιογράφος Αρκαδίας με πολυετή εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι Υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων σε γνωστά πρόσωπα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.Έχει κάνει μετεκπαιδευση στο Λονδίνο.Καθηγήτρια Δημοσιογραφίας.Μέλος Κιβωτού Ολιστικής Παιδείας Ενόπλων Δυνάμεων, μέλος Συλλόγου Εφέδρων Πελοποννήσου- Μέλος Δημοσιογραφικών Ενώσεων. Διευθύντρια Δημοσίων σχέσεων UNESCO Πειραιώς και Νήσων και της International Action Art, Παρουσιάστρια τηλεοπτικής εκπομπής ¨Μαζί στην Πρώτη Γραμμή. Μεταπτυχιακό στην Διαδικτυακή Δημοσιογραφία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των άρθρων χωρίς την έγκριση της ιδιοκτήτριας .
Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Η μη αναφορά στην πηγή διώκεται ποινικά